:
:
:
:
:
:
- 12 روش برای افزایش نور و بازدهی انواع لامپ + تضمینی
- بهترین روانشناس در شیراز
- کدام مارک تشک طبی بهتر است
- معرفی سایت تخصصی تولید نوار نقاله و ویفیدر
- در سفر به هفشجان از کجا دیدن کنیم؟
- کامپوزیت Geotextile-geonet چیست ؟
- خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه تهران
- تبلیغات محلی چیست؟
- بررسی تفاوت های کامپوزیت با لمینت دندان
- معماری داخلی هلگر
- تجهیزات انتقال مواد جاذبه ای از جمله قیمت رولیک خرید پایه رولیک و بچینگ سیمان
- بررسی
- درب شیشه ای تلسکوپی اصفهان
- بالابر هیدرولیک چیست ؟ (مزایا و معایب )
- پروژه ستین
- خرداد ۱۴۰۱
- فروردين ۱۴۰۱
- آذر ۱۴۰۰
- آبان ۱۴۰۰
- مهر ۱۴۰۰
- شهریور ۱۴۰۰
- مرداد ۱۴۰۰
- تیر ۱۴۰۰
- خرداد ۱۴۰۰
- ارديبهشت ۱۴۰۰
- بهمن ۱۳۹۹
- دی ۱۳۹۹
- آذر ۱۳۹۹
- آبان ۱۳۹۹
- مهر ۱۳۹۹
- مرداد ۱۳۹۹
- تیر ۱۳۹۹
- خرداد ۱۳۹۹
- ارديبهشت ۱۳۹۹
- فروردين ۱۳۹۹
- بهمن ۱۳۹۸
- آذر ۱۳۹۸
- آبان ۱۳۹۸
- مهر ۱۳۹۸
- شهریور ۱۳۹۸
- مرداد ۱۳۹۸
- تیر ۱۳۹۸
- خرداد ۱۳۹۸
- ارديبهشت ۱۳۹۸
- فروردين ۱۳۹۸
- اسفند ۱۳۹۷
- بهمن ۱۳۹۷
- دی ۱۳۹۷
- آذر ۱۳۹۷
- آبان ۱۳۹۷
- مهر ۱۳۹۷
- مرداد ۱۳۹۷
- تیر ۱۳۹۷
- خرداد ۱۳۹۷
- اسفند ۱۳۹۶
- دی ۱۳۹۶
- آذر ۱۳۹۶
- آبان ۱۳۹۶
- مهر ۱۳۹۶
- شهریور ۱۳۹۶
- مرداد ۱۳۹۶
- تیر ۱۳۹۶
- خرداد ۱۳۹۶
- اسفند ۱۳۹۵
- دی ۱۳۹۵
- آبان ۱۳۹۵
- مرداد ۱۳۹۵
- تیر ۱۳۹۵
گزارش بک لینک رقبا
بک لینک یکی از مهمترین فاکتورهای سئو ۲۰۱۹ است و شما بدون یک استراتژی دقیق نمیتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و در نتیجه همیشه در رتبههای پایینتر در گوگل قرار میگیرید.
برترین مطالب سوشال
گزارشی که یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی محتوا یعنی سوشال سیگنال را تشکیل داده و بهبود چشمگیری میبخشد این گزارش است. به کمک این گزارش میتوانید درک کنید که چگونه میتوان با چه موضوع و مطلبی در چه شبکههای اجتماعی پیروز میدان بود و بیشترین بازخورد را گرفت. همچنین میتوان فهمید با موضوع مرتبط شما چه صفحههایی از شبکههای اجتماعی هستند که قدرت بیشتری در کلمه کلیدی مورد نظر شما دارند و شما میتوانید به راحتی با لینک سازی در این صفحهها قدرت جایگاه خود را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید و در همین راستا از خدمات تولید محتوا استفاده کنید.
تصمیم گیری در مورد انواع محتوا
در مورد انواع محتوایی که باید برای ایجاد آن اقدام کنید، فکر کنید. برخی از انواع محتوا وجود دارد که هر استراتژی بازاریابی محتوا شامل آن ها خواهد شد. بیشترین موفقیت ها در استراتژی های بازاریابی محتوا به داشتن یک هسته مرکزی محتوا منتشر شده در سایت خود هستند که پس از آن می توانند در سایر سایت ها (پست های مهمان) مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین پستهای وبلاگ بخش مهمی از بازاریابی محتوا هستند و نتایج قابل توجهی را ارائه می دهند. در حالت ایده آل، پستهای وبلاگ شما باید قابل اجرا، ارزشمند و قابل اشتراک گذاری باشند و ممکن است شامل انواع مختلفی از مقالات باشند. البته، ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا موفقیت آمیز نمی شود، مگر اینکه آمار بازدید مناسبی را در سایت شما به دست آورد. این نیز در مورد دیدن آنچه در دیگر محتواها موفق آمیز است وجود دارد که شما می توانید برای الهام از آن ها استفاده کنید. همچنین اطلاعاتی درباره بیشترین اشتراک گذاری دامنه های منتشر شده در این موضوع وجود دارد که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی باشد.
چرا به تولید محتوا نیاز داریم؟
امروزه کسب و کار اینترنتی به قدری پررونق شده است که شما برای متمایز کردن خود و شناسایی کسب و کارتان به عموم مشتریان باید به بازاریابی اینترنتی و تولید محتوای وبسایت و سایر شبکههای اجتماعی خود اهمیت دهید و سعی کنید برای بهبود وضعیت سایت خود همواره یک هدف و استراتژی تعیین کنید و برای رسیدن به آن و موفقیت کسب و کارتان؛ جنبههای تولید محتوا، بازار هدف و نیازهای مخاطبان را مورد توجه قرار دهید.این نکته را فراموش نکنید که تولید محتوا ارزان شما شاهراه اصلی قلب مخاطب شماست.
به عنوان کارفرما ممکن است فکر کنید که استخدام تولیدکنندهی محتوا مانند استخدام سایر نیروهایی است که برای سایر فرصت های شغلی کسب و کارتان تا به حال استخدام کردهاید؛ اما باید توجه داشته باشید که این سمت شغلی به علت نوپا بودنش یکسری ویژگی های خاص دارد که باعث تمایز آن نسبت به سایر فرصت های شغلی میباشد؛ بنابراین اگر به عنوان صاحب یک سایت یا صاحب یک شرکت به دنبال استخدام تولید کنندهی محتوا هستید، باید بدانید که پیش نیازهای یک تولید کننده محتوا باید چه چیزهایی باشد و چه فاکتورهایی را باید در نظر داشتهباشید.
اولین نکته این است که تولید محتوا رشته ی تحصیلی ندارد و در دانشگاهها و مراکز آموزشی آموزش داده نمیشود؛ همچنین یک تولیدکننده ی محتوای دورکار به سبب نوع شغل خود ممکن است سوابق شغلی زیاد و پراکندهای داشته باشد؛ پس این سوال پیش میآید که چگونه متقاضیان را گزینش کنیم؟
منبع : الو محتوا
امروزه زندگی در شهر شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد، بسیاری از این شرایط و ویژگی ها منفی و بسیاری نیز مثبت هستند، آلودگی، سر و صدا بخش جدا نشدنی از زندگی های شهری بخصوص در کلان شهر ها و شهر هایی مانند تهران است. از این رو اگر ترجیح می دهید که از این آلودگی حداقل درون خانه و محل زندگی و یا کار خود بکاهید، پنجره های دوجداره یکی از مهم ترین انتخاب ها هستند که می توانید داشته باشید.
البته که پنجره های دوجداره توسط برند های مختلف طراحی و تولید و در نهایت نصب می شوند، مرحله نصب آن ها نیز باید به صورت کاملا اصولی و بدون خطا انجام شود، پیش از هر چیزی باید بگوییم که پنجره های دوجداره بر اساس ساختار و طراحی به سه دسته تقسیم می شوند.
هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را خواهند داشت. البته که قیمت نیز انتخاب آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
انواع پنجره های دوجداره
پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار ایران هستند. از انواع این پنجره ها که بر اساس ساختار و طراحی به گزینه های مختلف تقسیم می شوند می توان به: لولایی ، کشویی، فولکس واگنی و آکاردئونی اشاره کرد.
ضمن این که قیمت این پنجره ها بر اساس متراژ و نوع شیشه و کیفیت ساخت و همین طور برند مورد نظر کاملا متفاوت است. بر اساس ابعاد قیمت آن ها از سیصد هزار تا پنج میلیون تومان متغیر است، بسته به این که این پنجره ها را در چه بخشی از ساختمان نصب می کنید نیز نیاز به شیشه ای با کیفیت تر دارید، گالوانیزه بخش نگه دارنده این پنجره ها است.
پنجره دوجداره دیگر که با نام دوجداره آلومینیومی شناخته می شود جز مدل های دیگری است که در بازار ایران بسته به شکل ظاهری و قیمت محبوبیت زیادی دارد، این پنجره از قالب آلومینیومی استفاده می کند که رسانا بوده و قطعا گرما و سرما را تا مقدار زیادی از خود عبور می دهد.
خرید پنجره های دوجداره در بازار ایران
مسئله مهم در بازار ایران تعدد شرکت ها و گسترش فروش برند های نامعتبر است که کیفیت لازم را در اختیار شما قرار نمی دهند و از این رو قیمت آن ها نیز ممکن است گاه کم تر از حد معقول باشد، اینجاست که باید بگوییم هیچ ارزانی بی حکمت و بی دلیل نیست.
پس حتما در خرید پنجره های دوجداره کیفیت را شرط اول قرار دهید و حتما خرید خود را از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و دارای گارانتی اصالت کیفیت و تضمین کالا و خدمات پس از فروش تهیه کنید.
شیشه نیز گزینه مهم دیگری است که بخش اصلی پنجره شما خواهد بود، همواره هر چه ضخامت بالاتر باشد، این شیشه ها گران تر و البته نصب آن ها نیز نیازمند بهره گیری از تکنولوژی های خاص است.
شیشه های دوجداره 12 میلیمتری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها در بازار هستند که کم تر صدایی از آن ها عبور می کند.
پنجره دوجداره با کیفیت
شیشه پنجره دوجداره قطعا باید صاف، بدون موج و... باشند، چیزی که ممکن است در پنجره های دوجداره بی کیفیت دیده شود؛ چسب مورد استفاده که برای اتصال شیشه به بدنه پنجره و فریم استفاده می شود نیز باید به اندازه بهره گرفته شده تا به هیچ عنوان رطوبت و گرد و خاک از آن عبور نکند.
در مدل های با کیفیت شدت وارد شدن صدا و آلودگی تا 70 درصد کاهش خواهد یافت.
همین طور احتمالا با یک جستجو در اینترنت با قیمت گذاری های گاه عجیب و گاه گران تر از وضعیت عادی بازار روبرو می شوید، این تضمین باید به شما ارائه گردد که تمامی خدمات این شرکت و پنجره ها مطابق استاندارد های بین المللی طراحی و در نهایت اجرا می شوند، در صورتی که هنوز مطمئن نیستید می توانید مشاوره های لازم را در این باره دریافت کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.
تا جایی که من میدونم، هر چیزی که کنترل از راه دور باشه، جذابیت خاص خودشو داره. ی جورایی آدم حس می کنه با این قابلیت، می تونه محدودیت های خودشو جبران کنه. اولین مدل آرسی ای که هممون شاید به نحوی تجربه ش کردیم، اون دمپاییه گران قدری بود که با دستان پر مهر مادر با شتاب صفر تا صده سه ثانیه ای به سمت هدف که شما باشی پرتاب میشد و بقیه مسیر رو تا رسیدن به نقطه ی حساس شما با همون دستور اولیه صادر شده از طرف مامان محترم طی می کرد و ماموریت رو به نحو احسنت تکمیل می کرد. انگار که ی نیروی ماورایی از طرف چشمان تیزبین مادر محرک دمپایی بود. مامان ها اون موقع شاید فکرش رو هم نمی کردن که همین مسئله بتونه سال ها بعد بن مایه ی اختراع ابزاری بشه که قراره از طریق بکارگیری فرکانس های رادیویی، پلی بین ما و هر آنچه دورتر از ما قرار میگیره، برقرار کنه و دنیایی رو بسازه به اسم دنیای آرسی ها.
آرسی یا RC در لفظ به هر چیزی که با کنترل از راه دور هدایت بشه، اطلاق میشه. محصولاتی که تو این دسته بندی قرار می گیرند خیلی متنوع اند و حوزه ی وسیعی رو در بر دارن. اما امروز ما می خوایم در مورد ماشین های آرسی یا ماشین کنترلی باهاتون صحبت کنیم.
ماشین کنترلی
ماشین کنترلی نسخه ی آرسی ماشین های آفرود و آنرودی هستند که دور و برمون میبینیم. یعنی وقتی شما یک ماشین کنترلی می خرید، عملا یک ماشین و یک رادیوکنترل همراه ش رو خریداری می کنید که اون رادیوکنترل نقش فرمون و گاز و ترمز ماشین واقعی رو براتون بازی می کنه. ماشین های کنترلی همونطور که گفته شد، دو دسته ی آفرود (مناسب برای سطوح ناهموار و جنگلی و ...) و آنرود (آسفالت و ...) دارن. به لحاظ تامین انرژی هم میشه اونا رو تقسیم کرد. یعنی ماشین های کنترلی که انرژی اونها رو باتری تامین می کنه که میشن ماشین کنترلی الکتریکی، و اونهایی که مثل ماشین های خودمون سوخت مصرف می کنن که میشن ماشین کنترلی سوختی.
ابعاد ماشین کنترلی
ماشین های آرسی مقیاس های متفاوتی دارن. مینی آرسی ها سایزهایی حتی کوچک تر از یک به 28 یا یک به 64 دارن. اما یعنی چی این عددا؟!
منظور از مقیاس، اندازه ماشین آرسی نسبت به اندازه ی ماشین واقعی تو اون مدله. پس وقتی میگن ماشین فلان مقیاس ش 1 به هشته، یعنی ابعاد ماشین آرسی مون تو اون مدل، هشت برابر کوچیک تر از ابعاد ی ماشین واقعی تو اون مدله.
پس اینجوری می تونیم بگیم که ماشین با مقیاس 5/1 از ماشین با مقیاس 6/1 بزرگتره.
جذابیت ماشین های کنترلی
شاید جذاب ترین نکته در مورد خرید ماشین کنترلی این باشه که وقتی شما یک مدل رو از فروشگاه ایستگاه پرواز خریداری می کنید، چیزی که تو دستون میگیرید، لذتی رو بهتون میده که قبلا مطمئنا تجربه ش نکردید. بدنه ی این ماشین ها به قدری در اوج ظرافت و دقت طراحی شده که اصلا حس اینکه یک اسباب بازی تو دستون دارید رو بهتون نمیده، برعکس، خیلی حرفه ای و قدر جلوه می کنن. سنگینی وزن این ماشین کنترلی ها ابهت خاصی داره. مدل هایی که چراغ دار هستن و از LED برای نورشون استفاده شده که دیگه اصلا نگو! وقتی روشن شون میکنی، عین ی موجود کوچولو میمونن که تو چشات زول زدن و رجز میخونن برات. شاید فکر کنید دارم تعریف الکی می کنم، ولی من شک ندارم اگر یک بار این تجربه رو زندگی کنید، خودتون هم اعتراف می کنید که چرا زودتر پا به این دنیای نفس گیر و مفرح نذاشتید.
خب. دیگه فک می کنم چیزایی که لازم بود بدونید رو خیلی اجمالی بهش پرداختیم و الان اگه آماده اید که وارد این دنیای پر سرعت و قدرت بشید، فقط کافیه ی سری به قسمت ماشین کنترلی های فروشگاه ایستگاه پرواز بندازید و متناسب با سلیقه ی خودتون دنبال کیس مورد نظرتون بچرخید.
جمع بندی
معمولا اینجوریه که همیشه آدم برای ورود به جوزه جدید اشتیاق و یه کم استرس خاصی داره. اشتیاق از بابت تغییر و تجربه جدید و استرس بابت اینکه نکنه یه وقت کالایی خریداری بشه که مناسب سبک کاریش نباشه . با راهنمایی همکاران ما میتونید به راحتی با هر هزینه ای که دارید وارد این دنیای جذاب بشید.
جالبی اش هم اینه که بدون شک اشتیاق تون بعد از ورود به این حوزه مطمنیا بیشتر میشه و پشیمون میشید که چرا زودتر شروعش نکنید. همین حالا هم دیر نیست. پس از الان شروع کنید.
منبع : ایستگاه پرواز