معرفی 

سدید ماشین افلاک ارائه دهنده بهترین قیمت رولیک و بچینگ سیمان و خرید پایه رولیک در کل کشور 

 

نوار نقاله گرانشی

به محصول اجازه می دهد تا با استفاده از نیروی جاذبه ، بار را روی غلتک ها حرکت دهد. ... آنها اجازه می دهند تا محصول در امتداد سطح بالایی بچرخد بچینگ سیمان . هنگامی که قطره ها کمی کاهش می یابد ، قطعات شروع به حرکت در سراسر غلطک می کنند.


چگونه یک دستگاه حمل و نقل غلتکی گراویتی کار می کند؟


نوار نقاله گرانشی به محصول اجازه می دهد تا با استفاده از نیروی جاذبه ، بار را روی غلتک ها حرکت دهد. نوار نقاله های گرانشی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم های جابجایی مواد هستند. آنها اجازه می دهند تا محصول در امتداد سطح بالایی بچرخد. هنگامی که قطره ها کمی کاهش می یابد ، قطعات شروع به حرکت در سراسر غلطک می کنند. آنها برای انبارها ، امکانات تولیدی یا مراکز توزیع عالی هستند.

قطر بیشتر غلتک ها

ای این سیستم های نقاله 1.5 اینچ تا 1.9 اینچ است. برای کاربردهای شدید ، قطرهای 2.5 و 3.5 اینچی در دسترس هستند. پیکربندی سیستم و خرید آنلاین آسان است. از آنجا که سبک هستند ، می توانید از آنها برای موقعیتهای موقتی یا دائمی استفاده کنید. کفپوش های دائمی یا پایه های موقت به سبک سه پایه نیز موجود است. می توانید از واحدهای منحنی غلتکی برای گوشه ها استفاده کنید.


انواع ROLLER CONVAYOR چیست؟


ما تولید کننده نوار نقاله غلتکی هستیم. ما می توانیم نیازهای نقاله غلتکی گرانشی شما را تجزیه و تحلیل کرده و سیستمی را برای شما پیکربندی کنیم. نامهای دیگر شامل نوار نقاله های گرانشی غلتکی ، میزهای نقاله غلتکی یا قاب های نقاله غلتکی است بچینگ سیمان . ما حتی می شنویم که مردم درخواست می کنند "تسمه نقاله غلتکی" ، حتی اگر تسمه ای وجود ندارد. همه این توصیفات به یک سیستم ساده اشاره می کنند که در تصویر زیر نشان داده شده است. در اینجا برخی از جزئیات بیشتر در مورد

انواع نوار نقاله غلتکی آمده است:

نوار نقاله غلتکی گرانش. این رایج ترین نوع است. موتور ندارد.
تسمه نقاله جاذبه. بسیاری از افراد از این اصطلاح برای نوار نقاله غلتکی استفاده می کنند. اما کمربند ندارند.
نوار نقاله غلتکی قدرتمند. این سیستم ها دارای غلطک هایی هستند که از موتور استفاده می کنند. دو سبک اصلی وجود دارد ، نوار نقاله غلتکی موتور محور یا غلتک زنده زنجیره ای. پیوندهای صفحات اختصاص داده شده به آن دو نوع نوار نقاله را دنبال کنید قیمت رولیک .
نوار نقاله غلتکی رانده شده با تسمه جایگزین دیگری است که در آن غلتک ها توسط یک تسمه حرکت می کنند. این نوع نوار نقاله بیشتر برای منحنی ها متداول است.


نوار نقاله غلتکی خط محور. تنوع دیگر نوار نقاله غلتکی رانده شده با تسمه.


نوار نقاله غلتکی سنگین. اینها عموماً به نوار نقاله های غلتکی اشاره دارند که قطر غلتک آنها 2.5 ″ ، 3.5 ″ یا بزرگتر است. آنها چندان رایج نیستند زیرا عموماً نقاله های بارهای سنگین دارای موتور هستند.
هنگام انتخاب سیستم حمل و نقل سنگین غلتکی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
ما مجموعه گسترده ای از محصولات را برای فروش ارائه می دهیم و آماده ارسال هستیم. هنگام انتخاب سیستم مناسب برای شما خرید پایه رولیک ، این عوامل را در نظر بگیرید:

قطر غلطک ها.

قطر استاندارد 1.5 "، 1.9" ، 2.5 "و 3.5" است. اگرچه غلطک های بزرگتر می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند ، اما گرانتر هستند. برای بیشتر بارهای سبک وزن (<100 پوند وزن محصول) غلطک های قطر 1.5 را در نظر بگیرید.
سبک قاب. به طور کلی ما از فولاد با روکش پودر استفاده می کنیم. قاب ها و غلطک های آلومینیومی موجود در برخی از مدل ها. از فولاد استفاده کنید مگر اینکه وزن سبک تر بسیار مهم باشد. هر اندازه غلتک اندازه فریم متناسب با خود را خواهد داشت. سیستم های کم مشخصات مانند سیستم های غلتکی 1.5 اینچی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.


طول هر قسمت نوار نقاله یا میز غلتکی.

برای بیشتر نوار نقاله غلتکی ، از بین 5 ، 8 یا 10 پا انتخاب کنید. قطعات طولانی تر ارزان تر هستند ، اما هزینه حمل و نقل بیشتر است. خرید پایه رولیک دهانه های طولانی تر مانند بخش های 10 پا نیز ممکن است به یک پشتیبانی مرکزی یا پایه پا نیاز داشته باشند.
عرض نوار نقاله. این به طور کلی به عنوان فاصله بین دو قاب نقاله اندازه گیری می شود. نوار نقاله بار را بر روی غلطک ها حرکت می دهد. در صورت لزوم ، راهنماهای جانبی اختیاری می توانند بار را نگه دارند خرید پایه رولیک. همچنین ممکن است بار در صورت لزوم فراتر از دو طرف باشد قیمت رولیک. در مدل های استاندارد ما غلطک ها کمی بالاتر از قاب های کناری نشسته اند.


فاصله مورد نیاز غلطک ها (عموماً از فاصله 1.5 ، 3 ، 4.5 یا 6 اینچ از یکدیگر).


همچنین می توانید غلتک های گرانشی جداگانه یا غلطک های گرانشی را با براکت خریداری کنید قیمت رولیک. برای تکمیل تنظیمات خود اینجا را کلیک کنید بچینگ سیمان . ما هزاران قطعه نقاله داریم که می توانید از آنها برای یکپارچه سازی سیستم استفاده کنید
نوار نقاله با پیکربندی مستقیم یا منحنی موجود است. برای کمک با Ultimation تماس بگیرید بچینگ سیمان !